Tel.: 01 750 90 80
GSM: 051 651 538, 051 417 778
15.12.2020
Podrobnejši program delavnice:
1. Odprtje spletne trgovine
Registracija domene, izbira in nastavitev gostovanja, prenos gostovanja na platformo, ki omogoča urejanje vsebin – CMS, vnos vsebin.
2. Oblika, logotip, barve v spletni trgovini
Na samem začetku se moramo odločiti za bistvene elemente poslovnega modela, kaj so naše vrednote, kdo so naše stranke, kaj jim prodajamo, ... Iz omenjenega izhajamo, ko se odločamo za barve, logotip in druge grafične elemente spletne trgovine. V primeru dodelanega poslovnega modela se nujno vključi oblikovalka.
3. Izbira optimalne platforme
Glede na zahtevnost naših strank ter količine izdelkov ali storitev se odločimo za ustrezno platformo, ki pokrije vse naše sedanje potrebe in omogoča nadgradnjo. Past zahtevnih platform je predvsem ta, da vsebujejo res veliko elementov, ki so pogostokrat zelo uporabni in všečni, mnogo med njimi pa je zelo specifičnih in jih redko potrebujemo, zato se v ponudbi pogostokrat izgubljamo in nam to jemlje čas. Praviloma so omenjene platforme tudi zahtevnejše za uporabo.
4. Besedila, naslovi, fotografije in druga oprema spletne trgovine
Besedila, ki opisujejo izdelke v naši spletni trgovini, morajo biti optimizirana za iskalnik Google. Kaj je torej SEO in kako se lotiti optimizacije besedil? Kako ljudem na spletu povedati, da je prav naš izdelek med vsemi podobnimi tisti, ki ga zares potrebuje? Opise izdelka v spletni trgovini morajo spremljati kakovostne fotografije, ki izdelek prikažejo v različnih zornih kotih in so iz njih razvidne velikost in druge tehnične značilnosti izdelka.
5. Analiza trga
Nujni element uspešne prodaje na spletu je analiza trga. Kaj točno stranke iščejo, kakšen je obseg spletnega iskanja, kdo je naša konkurenca? Rezultat analize je načrt dela, kaj nas na poti do učinkovite spletne trgovine še čaka.
6. Spremljevalne aktivnosti
Pozornosti pa s prodajo v spletni trgovini ne namenjamo le kakovosti prodajanih izdelkov, pač pa tudi malenkostim, kot so pošiljanje izdelkov po pošti (oblika, kakovost in ekološki vidik embalaže). S prodajo izdelka se naša aktivnost ne konča, stranki se lahko z zahvalno kartico zahvalimo za nakup, se pozanimamo, če je proces pošiljanja izdelka tekel gladko ter ohranjamo stik s stranko še naprej, prek e-pošte, v katerem jo obveščamo o prodajnih akcijah, popustih in novostih.
7. Kdaj naša spletna trgovina postane blagovna znamka?
Ko spletno ponudbo izdelkov podpremo z kakovostnimi vsebinami, ki govorijo o prednostih in lastnostih naših izdelkov. Preko teh vsebin potencialne stranke dobijo še več informacij o naši ponudbi. Serijo spletnih člankov, kjer so besedila optimizirana in ki podpirajo izdelke iz ponudbe naše spletne trgovine, iskalnik Google prepozna kot kakovostne vsebine, ki si jih bralci želijo prebrati, zato jih v iskalnik umešča višje kot izdelke konkurenčnega podjetja, kjer vsebin na to temo ni.
Delavnico bosta vodila Uroš Oštir in Saša Perpar.
Uroš se je s spletnimi rešitvami seznanil že leta 1995. Sodeloval je pri izvedbi večjih projektov, med drugim za Pošto Slovenije, Mednarodno borzo za opcijske in terminske posle, Simobil, Clavis Prosperitatis SE, ...
Saša je na splet vstopila skozi vrata mednarodnega podjetja Cofound.it, zadnja leta se ukvarja predvsem s pisanjem optimiziranih spletnih besedil za različna podjetja in spletne portale.
V zadnjem času sta skupaj postavila več spletnih trgovin, ena zadnjih je primer spletne trgovine Orgon Adam, kjer prodajata orgonite za zaščito pred elektro-magnetnim sevanjem. Na tem primeru vam bosta predstavila različne elemente spletne trgovine in prodaje prek spleta. Dotaknila se bosta tudi mednarodnega spletnega portala za »handmade« izdelke – Etsy, kjer sta prav tako postavila trgovino z omenjenimi orgoniti.
Uspešnost jima zagotavlja tudi kakovostno sodelovanje z drugimi podjetniki iz lokalnega okolja, kar vsem omogoča večjo konkurenčost.
OBMOČNA OBRTNO-PODJETNIŠKA ZBORNICA LOGATEC
Tržaška cesta 11, 1370 Logatec
T: 01 750 90 80
051 651 538, 051 417 778
E: info@ooz-logatec.si
Ponedeljek: 9.00 - 12.00
Sreda: 9.00 - 12.00 in 14.00 - 16.00
Petek: 9.00 - 12.00
Tel.: 01 750 90 80
GSM: 051 651 538, 051 417 778
OOZ Logatec, avtorske pravice pridržane
Izdelava spletnih strani:Izdelava spletnih strani - Spletna postaja
Spletna stran uporablja piškotke za boljše delovanje
Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Za lastne potrebe analitike uporabljamo Google Analytics, ki v ta namen namesti piškotke (izbriši GA piškotke). Več o piškotkih.