Tel.: 01 750 90 80
GSM: 051 651 538, 051 417 778
18.02.2020
Območna obrtno-podjetniška zbornica Logatec
Od 16. do 20. marca 2020 | od 16.30 do 20.30 (razen srede)
Mlade in bodoče podjetnike iz Logatca vabimo na podjetniške delavnice z individualnim mentoriranjem udeležencev pod vodstvom mag. Matije Goljarja, podjetnega voditelja oddaje Štartaj, Slovenija, in njegove ekipe Ustvarjalnika!
Verjetno se je vsak od nas že kdaj vprašal, "kaj pa če ...?" in razmišljal o svojem poslu. Za vse tiste, ki bi želeli ta preskok dejansko uresničiti, ne glede na to, ali ste trenutno zaposleni, že imate svojo poslovno zamisel, ali pa šele iščete idejo za svoj posel, pripravljamo povsem praktično naravnano delavnico, ki vas bo v štirih korakih vodila skozi celoten proces od razdelave svoje bodoče poslovne ideje, izdelave prve testne ponudbe, pa do pridobitve prvih strank in začetka uspešnega poslovanja. Udeleženci se boste naučili, kako izbrati poslovno zamisel, ki vam je pisana na kožo, kako preveriti, ali se splača začeti podjetniško pot ter kako si s poslom zagotoviti dovolj prihodkov, da lahko od njega živite.
Udeleženci se lahko na delavnico prijavijo s konkretno poslovno idejo, ki jo želijo razvijati, ali pa jo bodo s pomočjo izvajalca razdelali na prvem srečanju.
Vsebina je razdeljena na štiridnevne module, od ponedeljka do petka (razen srede):
Udeleženci bodo med delavnico izdelali mapo njihove poslovne ideje, ki obsega razdelavo poslovne ideje v obliki poslovnega modela, hitro strategijo vstopa na trg in pridobivanja prvih strank, mini analizo trga, preprosto finančno projekcijo poslovanja, brošuro za pridobivanje prve stranke ter predstavitvijo svoje ideje za potencialne partnerje. Izdelali so bodo tudi osebni terminski načrt s koraki, potrebnimi za uresničitev posla.
Prijave in info: info@ooz-logatec.si, 051 651 538. V primeru prevelikega števila prijav, bodo imeli prednost tisti, ki se bodo prijavili s konkretno poslovno idejo. Podrobnejši program je objavljen na www.ooz-logatec.si.
Zaradi mentorske podpore Ustvarjalnika smo našo poslovno zamisel lahko tudi dejansko izpeljali. Srečali smo se s številnimi podjetniškimi svetovalci, inkubatorji in programi, a noben od njih ni ponudil tako konkretnih napotkov.
– Patricija Kragelj, ustanoviteljica podjetja Protocamel
Udeleženci bodo v praksi razdelali svojo poslovno zamisel in jo pripeljali od "skice na papirju" do potrditve trga in prve stranke. V štirih korakih bodo spoznali celoten proces zagona novega posla.
Prvi modul: OD NAVDIHA DO KONKRETNE IDEJE
Na uvodnem srečanju bodo udeleženci na podlagi področja, ki ga obvladajo, ali hobija, ki jih veseli, oblikovali svojo konkretno poslovno zamisel, pri čemer bodo spoznali, kaj so pokazatelji dobre poslovne ideje in na kak način se pripozna tržna priložnost. Spoznali se bodo s postopkom hitrega testiranja poslovne ideje, s katerim bodo bistveno zmanjšali tveganje ob začetku posla in se izognili velikim začetnim investicijam. Pri tem se bodo poslužili trika - z nekaj premišljenimi vprašanji kupce voditi do tega, da povedo, za kaj so pripravljeni plačati. Razdelali bodo svoj prvi poslovni model in odgovorili na vprašanje zakaj bi nekdo sploh želel plačati za njihov produkt.
Drugi modul: OD IDEJE DO PRVEGA PRODUKTA
Na drugem srečanju bodo udeleženci ugotovitve s preteklega tedna konkretizirali in izdelali vse potrebno, da njihov produkt nekdo kupi. Poslužili se bodo trika, da za izvedbo nakupa produkta še ne potrebujemo, temveč je potrebno izdelati samo reklamo zanj (brošuro, prodajno pismo, nakupno spletno stran) - da lahko tako preverimo, ali je sploh smiselno razvijati produkt. Udeleženci bodo na tak način poskušali dobiti (pred)naročilo in s tem potrditi, da je smiselno v to idejo vlagati svoj čas in denar.
Tretji modul: OD PRODUKTA DO PRVEGA NAROČILA
Na tretjem srečanju bodo udeleženci prvič soočeni s prodajo. Ukvarjali se bodo s trgom in pod vodstvom izvajalca za svoj produkt razdelali svoje prodajne segmente. Poslužili se bodo trika, da je bolje, kot iskati marketinški pristop za vstop na čimširše tržišče, uporabiti veščine detektiva in poiskati idealne stranke - takšne, ki bodo zaradi svojih osebnostnih lastnosti, potreb in načina življenja produkt kupili takoj, ko bodo slišali zanj. Udeleženci bodo razdelali svojo strategijo vstopa na trg in pridobivanja naročil.
Četrti modul: OD PRVEGA NAROČILA DO VZPOSTAVITVE POSLA
Na zadnjem srečanju bodo udeleženci na podlagi dosedaj ugotovljenega o svoji poslovni zamisli oblikovali finančni načrt za zagon posla. Skupaj z izvajalcem bodo za svoj posel izdelali svojo prvo finančno kalkulacijo in izračunali, koliko kupcev potrebujejo vsak mesec, da bodo dosegli zastavljen finančni cilj. Spoznali se bodo z najbolj ključnimi taktikami za povečanje posla. Ob zaključku bodo vse naučeno strnili v terminski načrt dela in izdelali dolgoročno strategijo razvoja posla, ki jih bo pripeljala do finančne osamosvojitve. Vse skupaj bodo na koncu predstavili v obliki enostranske poslovne predstavitve, ki jo bodo lahko uporabili za pridobivanje strank, pa tudi partnerjev, zaposlenih, vlagateljev in podpornikov.
KAJ BODO UDELEŽENCI V OKVIRU AKADEMIJE NAREDILI?
Delavnica je oblikovana povsem praktično. Udeleženci bodo med delavnico izdelali mapo njihove poslovne ideje, ki obsega razdelavo poslovne ideje v obliki poslovnega modela, hitro strategijo vstopa na trg in pridobivanja prvih strank, mini analizo trga, preprosto finančno projekcijo poslovanja, brošuro za pridobivanje prve stranke ter predstavitvijo svoje ideje za potencialne partnerje. Izdelali so bodo tudi osebni terminski načrt s koraki, potrebnimi za uresničitev posla.
ZAKAJ DELAVNICO ZA PODJETNIKE ZAČETNIKE ZAUPATI USTVARJALNIKU?
Podjetniški peskovnik Ustvarjalnik je v osmih letih svojega delovanja postal zlati standard kvalitete za vse oblike podpore podjetnikom na začetku. Izvedb naših podjetniških akademij se je v zadnjih treh letih udeležilo že več kot 500 bodočih podjetnikov iz več kot 30 držav; najbolj ambiciozni pretekli udeleženci so na podlagi naučenega ustanovili dobičkonosna podjetja, pridobili zunanje vlagatelje za zagon posla, zmagali na številnih podjetniških tekmovanjih in razširili svojo prodajo na tuja tržišča.
Operacija je sofinancirana s strani Evropskega sklada za regionalni razvoj in Republike Slovenije, v okviru projekta Formica 3 Cerkno-Idrija-Logatec. Naložbo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj.
OBMOČNA OBRTNO-PODJETNIŠKA ZBORNICA LOGATEC
Tržaška cesta 11, 1370 Logatec
T: 01 750 90 80
051 651 538, 051 417 778
E: info@ooz-logatec.si
Ponedeljek: 9.00 - 12.00
Sreda: 9.00 - 12.00 in 14.00 - 16.00
Petek: 9.00 - 12.00
Tel.: 01 750 90 80
GSM: 051 651 538, 051 417 778
OOZ Logatec, avtorske pravice pridržane
Izdelava spletnih strani:Izdelava spletnih strani - Spletna postaja
Spletna stran uporablja piškotke za boljše delovanje
Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Za lastne potrebe analitike uporabljamo Google Analytics, ki v ta namen namesti piškotke (izbriši GA piškotke). Več o piškotkih.