Tel.: 01 750 90 80
GSM: 051 651 538, 051 417 778
10.10.2014
Konec septembra sta se sestala najvišja organa zbornice, upravni odbor in skupščina. Upravni odbor je sprejel gradivo za sklic skupščine, razpravljal pa je tudi o spremembah aktov, za katere je ocenil, da jih je treba spremeniti in prilagoditi novemu statusu zbornice kot prostovoljne organizacije.
Več…
Na seji je upravni odbor določil gradivo za sejo skupščine in jo sklenil sklicati zadnji dan septembra, ki je bil skrajni rok, do katerega je morala skupščina razpisati volitve v organe zbornice, saj se s koncem leta izteče sedanji mandat. Posvetil se je tudi spremembam zborničnih aktov. Najprej je sprejel predlog sprememb statuta, ker so se nekatera določila izkazala kot okorna in so oteževala tekoče delovanje organov.
Upravni odbor je sprejel še spremembe dveh aktov: Pravilnika o pravicah, obveznostih in odgovornostih delavcev OOZ Logatec ter akta o določitvi in sistemizaciji in vrednotenju del in nalog (delovnih mest) OOZ Logatec. Spremembo teh pravilnikov je narekovala tedaj še bližnja odločitev o imenovanju sekretarja zbornice in je usklajena z že omenjenim statusom zbornice kot prostovoljne organizacije, z njimi pa je bil vnaprej seznanjen tudi kandidat za novega sekretarja. Upravni odbor je še zavezal kolegij predsednika, da pripravi vse potrebno za novembrsko srečanje članov in decembrsko obdarovanje otrok. Zatem je sprejel sklep o odpisu zapadlih terjatev za najemnino v primeru, kjer bi postopek po pričakovanju trajal nesorazmerno dolgo in bi bil izid izterjave negotov.
Ob koncu seje se je UO seznanil s potekom razpisnega postopka za izbiro novega sekretarja zbornice in s predlogom skupščini za njegovo imenovanje. Na razpis se je prijavilo več kot 130 kandidatov. Zatem je razpravljal še o pobudi za boljšo informiranost članstva z delovanjem organov upravljanja. Odločil je, da se o sklepih najvišjih organov in upravnih odborov sekcij članstvo seznani tudi prek zbornične spletne strani, zapisnikov pa se ne objavlja.
Skupščina je najprej sprejela prenovljeni poslovnik za svoje delo, s katerim je delovanje posodobila. Prejšnji poslovnik je imel že dolgo brado. Zatem je razpisala volitve v organe zbornice za mandatno obdobje 2014-2018. Odločila je, da bodo poslance v 17-člansko skupščino tudi tokrat izvolili zbori sekcij in določila postopek kandidiranja za člane nadzornega odbora in za predsednika zbornice, ki je obenem mandatar za sestavo upravnega odbora. O samem postopku bodo člani do sredine oktobra obveščeni z osebnimi pisnimi sporočili. Pri predlaganju oz. evidentiranju kandidatov bodo predlagatelji morali biti pozorni na določila statuta, da morajo predlagani imeti poravnane članske obveznosti. Mejni rok za poravnavo je 30 dni po dnevu zapadlosti obveznosti.
Na predlog predsednika zbornice je skupščina za čas do izteka svojega mandata za novega sekretarja imenovala Dejana Šramla, dipl. ekonomista in magistra managementa z Vrhnike. Kandidat se je pred glasovanjem skupščini na kratko tudi predstavil. Ob koncu pa se je skupščina seznanila z vsebino predlaganih sprememb statuta, ki so v oktobrskem Krpanovem glasu članom poslane v 15-dnevno javno razpravo.
OBMOČNA OBRTNO-PODJETNIŠKA ZBORNICA LOGATEC
Tržaška cesta 11, 1370 Logatec
T: 01 750 90 80
051 651 538, 051 417 778
E: info@ooz-logatec.si
Ponedeljek: 9.00 - 12.00
Sreda: 9.00 - 12.00 in 14.00 - 16.00
Petek: 9.00 - 12.00
Tel.: 01 750 90 80
GSM: 051 651 538, 051 417 778
OOZ Logatec, avtorske pravice pridržane
Izdelava spletnih strani:Izdelava spletnih strani - Spletna postaja
Spletna stran uporablja piškotke za boljše delovanje
Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Za lastne potrebe analitike uporabljamo Google Analytics, ki v ta namen namesti piškotke (izbriši GA piškotke). Več o piškotkih.