Tel.: 01 750 90 80
GSM: 051 651 538, 051 417 778
19.06.2018
Projekt NUVOLAK2 – Inovativna marketinška orodja za globalno konkurenčnost malih in srednjih podjetij v čezmejnem območju je nadgradnja uspešnega projekta Nuvolak oziroma spletne platforme Mikrobiz.net z novim, preverjenim in implementiranim marketinškim orodjem za pomoč pri načrtovanju in uvajanju marketinških aktivnosti, podpornim gradivom, predstavljenimi dobrimi praksami, orodjem za benchmarking, ažurnejšimi informacijami za vzpostavitev in vodenje podjetij z obeh strani meje ter podporno mrežo mentorjev in institucij. Integrirani bodo tudi novi komunikacijski kanali, ki bodo orodju dali ažurnost, možnost interakcije, sodelovanja in povezovanja med uporabniki in drugimi deležniki inovacijskega ekosistema.
Univerza na Primorskem/Universita' del Litorale (Slovenija)
Prof. dr.. Mitja Ruzzier
ABC Accelerator, d. o. o. (Slovenija)
Università Ca’ Foscari Venezia (Italija)
Associazione temporanea di scopo Confcommercio Trieste (Italija)
Območna obrtno-podjetniška zbornica Logatec (Slovenija)
ARIES – Posebno podjetje Trgovinske zbornice Julijske krajine s sedežem v Trstu (Italija)
PROTECTUS, storitve, razvoj in informacijska tehnologija, d.o.o. (Slovenija)
NUVOLAK2_1473163643
1. 10. 2017–31. 3. 2020
Z novostmi projekt naslavlja teritorialne izzive nizke stopnje raziskovanja, inoviranja in razvoja v mnogih (ruralnih) območjih s povezanim nezadostnim prenosom znanja in inoviranja, koncentracijo storitev in aktivnosti v glavnih urbanih območjih oz. prešibkim prenosom znanja iz raziskovanja v prakso. Pristop temelji na izkušnjah z večletno uporabo dvojezičnega portala Mikrobiz, na poznavanju potreb ciljnih skupin uporabnikov, integracijo specifik poslovanja in okolja čezmejnega območja ter partnerstvu, ki bo projektne rezultate nadalje uporabljalo za svoje osnovne dejavnosti, s tem pa poskrbelo na trajnost rezultatov in njihov nadaljnji razvoj. Glavni neposredni učinki, ki jih bodo deležni raziskovalci, MSP-ji, startupi, študenti in druga javnost bodo: trajnejše sodelovanje podjetij s fakultetami, novi čezmejni raziskovalni projekti in novo orodje v sklopu Mikrobiza, preneseno na podjetja. Glavni cilj je razvoj, spletna podpora, pilotna uvedba in diseminacija novega orodja v okviru nadgrajene platforme Mikrobiz, za katerega pričakujemo, da bo povečal inovativnost startpov in MSP-jev v multikulturnem mednarodnem okolju ter pri razvoju znanj, čezmejnega sodelovanja, sinergij in mreženja med ključnimi akterji za doseganje globalne konkurenčnosti.
1 Management
2 Komunikacija
3.1 Identifikacija in opis marketinško-inovacijskih aktivnosti MSP in startup podjetij na obmejnem območju z razširjeno bazo znanja in orodjem za primerjavo
3.2 Razvoj in validacija marketinškega orodja za uvajanje in upravljanje inovativnih marketinških aktivnosti in blagovnih znamk, s podpornimi materiali in nastavki za implementacijo
3.3 Ozaveščanje, implementacija in diseminacija orodja za uvajanje in upravljanje inovativnih marketinških aktivnosti
Skupni upravičeni stroški: 1.194.855,00 EUR
Delež financiranja iz Evropskega sklada za regionalni razvoj: 1.015.626,75 EUR
Projekt NUVOLAK2 – Inovativna marketinška orodja za globalno konkurenčnost MSP v čezmejnem območju je sofinanciran v okviru programa Interreg Italija-Slovenija 2014–2020 iz sredstev Evropskega sklada za regionalni razvoj.
OBMOČNA OBRTNO-PODJETNIŠKA ZBORNICA LOGATEC
Tržaška cesta 11, 1370 Logatec
T: 01 750 90 80
051 651 538, 051 417 778
E: info@ooz-logatec.si
Ponedeljek: 9.00 - 12.00
Sreda: 9.00 - 12.00 in 14.00 - 16.00
Petek: 9.00 - 12.00
Tel.: 01 750 90 80
GSM: 051 651 538, 051 417 778
OOZ Logatec, avtorske pravice pridržane
Izdelava spletnih strani:Izdelava spletnih strani - Spletna postaja
Spletna stran uporablja piškotke za boljše delovanje
Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Za lastne potrebe analitike uporabljamo Google Analytics, ki v ta namen namesti piškotke (izbriši GA piškotke). Več o piškotkih.